perfectPlan op weg naar 2023

Geplaatst op 30 november 2022 om 8:15 uur

perfectPlan stond in 2022 in het teken van zichtbaarheid. We wilden eenduidigheid in onze uitingen en daarmee zichtbaarheid en herkenning voor onze volgers en klanten creëren. Wij werkten aan uitbreiding van het lesmateriaal, het implementeren van Plan A Day cursus plan systeem, de uitbreiding van onze opleidingslocaties, het aanwezig zijn op beurzen etc. Daarnaast hebben wij onze nieuwsbrief, welke elke 2 maanden wordt verstuurd, nieuw leven ingeblazen. Hierin hebben wij je voorgesteld aan ons team, maakte je kennis met ons aanbod en deelden wij de resultaten van het slagingspercentage van onze opleidingen.

In 2023 zetten wij dit voort. Wat staat er op de planning? En wat kan je van ons verwachten?

  • Nieuwsbrief; onze nieuwsbrief zal 4 x per jaar worden uitgestuurd
  • Plan A Day; het was even opstarten, maar onze klanten zijn inmiddels bekend met Plan A Day. Alle informatie rondom ons opleidingsaanbod is hierin terug te vinden en cursisten zijn gemakkelijk via dit systeem aan te melden. Wij zorgen er in ieder geval voor dat Plan A Day altijd up-to-date is
  • Social Media; in samenwerking met Studio Snoek heeft onze social media een nieuw, strak, fris en herkenbaar grid gekregen. Net als in de nieuwsbrief, zullen de kleuren van ons logo ieder voor een eigen onderwerp staan. Hiermee wordt ons Instagram account maar ook FB en Linkedin pagina uitgebreid en meer één geheel. Wij zijn er erg blij mee! Laat je ons weten wat jij er van vindt?
  • Evaluatie; wij spreken geregeld af met onze klanten om te evalueren hoe zij onze dienstverlening hebben ervaren. Jullie feedback is voor ons erg belangrijk! Zo kunnen wij verbeteren waar nodig en blijven schakelen. Wij willen deze feedback natuurlijk ook graag van onze cursisten ontvangen. Immers, zij zijn degene die onze opleidingen écht ervaren. Momenteel werken Sandra en Anne aan een evaluatieformulier welke na de laatste lesdag automatisch via Whatsapp naar onze cursisten wordt verstuurd. Op deze manier hopen wij de drempel tot invullen te verlagen en de respons te vergroten. Heb jij hier andere ideeën voor? Laat het ons weten!